לדייק. לשחרר. לפתוח.

טיפול אנרגטי מרחוק

גדולתו של הטיפול  נעוצה בעומק הריפוי אליו ניתן להגיע. בתהליך משתחררים גם הדברים שמציקים לכם אך גם אלו שלא חשבתם בכלל להזכיר, לא זכרתם שקיימים או אלו שאתם סוחבים אתכם מגלגולים אחרים – משתחררים שלא על מנת לחזור.

שלושה יתרונות משמעותיים:

לדייק

מכירים את זה שאתם מתחברים לאיש טיפול, משהו בכימיה ביניכם עובד טוב וקל לכם לשתף עמו פעולה ולהתמסר. טיפולים שיש בהם 'חיבור' מדויק בין מטפל למטופל מובילים לתהליכים מצוינים ולתוצאות מעולות.

את ההנחיה וההכוונה מה מדויק עבורכם אני מקבלת ישירות מהמדריכים הרוחניים אשר מנווטים ומנחים את כל התהליך דרכי.

לשחרר

לכל אחד מאתנו יש את הסיטואציה הזו בחיים שלא זזה כמו שהינו רוצים, נקודה מכבידה שלא מאפשרת לנו להתנהל בצורה חופשית. זה יכול להיות בתחומים שונים, החל מבעיות פיזיות ועד למערכות יחסים עם עצמינו, הבית שלנו או הסובבים אותנו. פעמים רבות האפשרות להתקדם נפתחת רק כאשר משחררים את הקשר ומסירים את המכשול.

מיומנות התרת הקשרים והניקוי האנרגטי היא כמעט אומנות במובן שהיא דורשת מהמטפלת להיות יצירתית, רגישה למודע וללא מודע, ובעיקר חדה ומדויקת ביכולתה להוציא אל הפועל את הנחיית המדריכים הרוחניים באופן המיטבי ביותר עבורכם.

לפתוח

באמצעות שחרור קשרים אנרגטיים ופתיחת התקיעות, אתם מקבלים חזרה לידיים שלכם את הכוח להתנהל בכיוון הנכון לכם, בצורה נינוחה, זורמת וטובה.

לאחר שמשתחררת המסה הקריטית של הקשרים המעכבים אתכם בחיים, חיבורים למקומות השואבים מכם אנרגיות מיותרות נסגרים והמרחב סביבכם נקי, נפתחות בפנכם אפשרויות שלא היו קיימות לפני כן או שלא יכולתם לראות.

טיפול יכול להיות משולב בכמה פעולות אשר מהותן לשחרר, לנקות כגון: שחזורי גלגולים, החזרת חלקיקי נשמה, הילינג, ניתוק של קשרים אנרגטיים ושחרור של היצמדויות.

אם מרגיש לכם שהגיע הזמן להשתחרר מאנרגיות וקשרים שלא מקדמים אתכם ולהביא לחיים שלכם זרימה נכונה, צרו עמי קשר

 

זה יותר פשוט ממה שנראה לכם, רונית רנאל רוזס 054-3407877

טיפול אנרגטי - רונית רנאל רוזס
ronit

צרו קשר